fatma_44 diyet demeyelim de ağırlıklı doğal beslenme. Kahvaltılarımı aksatmadım yumurta, peynir, domates, salatalık, zeytin yedim bir dilim kepek ekmek eşliğinde. Öğle yemeğine gelmeden bir meyve mesela. Öğlen yemeğinde yanında yoğurt ile dün ki kalan yemekten veya iki dakikada izgarada kabak yedim (sarımsaklı yoğurt ile enfes oluyor) basit hazırlanan seyler yani. Kolay acıkmıyorum zaten acıkırsam yine Araogun kuruyemiş olur bir bardak süt olur akşamları da normal evdeki yemekten yanına yine yoğurt. İki dilim kepek ekmek eşliğinde. Araogunlerde bir matara dolusu ayran da çok iyi oluyor soguk soguk hem tok tutuyor hem ferahlatıyor hem de vitamin deposu. Tatlı canim istedikçe değil önüme geldikçe yedim haftada 1 veya 2 defa. Eskiden olsa günde 2den asagisi kurtarmazdı. Kendimi çok kasmadım yani. O an yemek istediysem yedim önemli olan kalori sınırını asmamak. Fatsecret diye bir uygulama var onun çok yardımı oldu. Oraya kahvaltı öğlen akşam ve aparetifler (araogunler) olmak üzere belli kategoriler halinde yediklerinizi bilgi olarak giriyorsunuz. Uygulamanın ilk kaydolurken sizin kilonuz bilgisine sahip olduğu icin hedef bir kalori veriyor size. Mühim olan o kaloriyi geçmemek. Mesela bana 1300 verdi ben emzirdigim icin korktum 1800 yaptım. Ama rahat 1300u geçmiyor genelde günlük yediklerim. Neden derseniz hep doyurucu ve sağlıklı şeylerden yana kullanıyorum istihkakımı. Böyle böyle dolmuyor o kalori zaten. Mesela bugün iştahım çok yoktu ama ayıptır söylemesi çok güzel bir tatlı yapmıştım. Günlük kalorim 800lerdeydi ve önümde daha 1000 kalorilik hak vardı. İki adet yedim tatlıdan, burda da önemli olan çok geç saatte yememek 👍🏻 1400lerde kapattım günümü. Vücut fazladan yakılan (gerek yemeyerek olsun gerek spor ile olsun) kalorilerin 7000 olması toplamında 1 kg kaybeder. Ayni şekilde vücuda alınan 7000 kalori de alınan bir kilo demektir. Desteklemek adına spor ve bol su tüketimi sureci hızlandırır. Umarım anlatabilmişimdir 🙏🏻