snyck tabi üşenmeden yediklerimizi yazmak gerek. Usenilecek birsey de yok aslında bu uygulamalar yokken insanlar tek tek internetten bakıp hesaplayarak yapıyorlardı ısın içine marka gram porsiyon vs giriyordu bir de tek tek onları da yazmak lazımdı. Şimdi bu uygulamalarda onların genel tabir porsiyon ve gram seçenekleri var. Manuel olarak da giriyorsun. Binevi eski düzene göre kolaylık yani. Kilo vermek icin bu kadarı da olsun sonuçta ise yarayan birsey onu da oraya yzamayan ben ugrascam da kilo vercem demesin falan ☺️