Pamuk_bebegim42 bende Philips XXL var. Farkı hazne boyutu. Kesinlikle girmez bir karış haznesi var digerinin. Bu XXL da bence tiki tikina girer gibi geliyor. Ben aşırı memnunum aldigimdan beri fırın neredeyse hiç açmadım. Tavuk köfte sebze hepsini airfryerda yapıyorum. Patlıcan biber mısır kozluyorum. Geçen gün kurabiye yaptım efsane oldu heheh😅😂