Pamuk_bebegim42 her şeyi yaptım kızartmalar,et,tavuk,kek,Mısır,karnıyarık ne gelirse aklına dondurulmuş Her şey.hepsi harika oldu.hiç düşünme gayet çıtır oluyor.ben hep bol yağda kızartırdım önceden hiç yadırgamadık bu tadı.phlips xxl benimki.kardeşim kumtel aldı o da memnun.phlips büyük olması avantaj küçük borcamlar sığıyor rahatlıkla 4-5 kişilik yemek yapabilirsiniz.elektrikten yağdan önemlisi zamandan tasarruf sağlıyor