Pamuk_bebegim42 ben kullanıyorum 3-4 aydır, çok çok memnunum. Et, tavuk, kızartmalar, kek vs bi çok şey yaptım.
Patates kızartmasını da gayet güzel yapıyor, benim yaptıklarım hep çıtır çıtır oldu. Patatesi kalın doğramamak önemli, bi 15-20 dk suda bekletiyorum. Kurulayıp çok az yağ koyuyorum. Fazla yağ koyarsanız yumuşuyor, fırın kızartması gibi oluyor.