Pamuk_bebegim42 GezginPaNDa Bende ondan alacam siz nerden aldınız acaba güzel mi memnun musunuz spreyden
GezginPaNDa Pamuk_bebegim42 cam sprey şişesi aldim ona yağ koydum 4 ay oldu daha şişenin yarısına geldim cok3az püskürtüyor zaten. Int aldım züccaciyelerde de vardır
bbmoms Ozgeyusuf benim de dün geldi daha öyle koku sezmedim dün patates denedim gayet güzel oldu bugün de mısır denedim o da güzeldi