Benim oğlum da 18 aylık, 5-6 kelime söylüyor bir de sürekli bişeyler anlatıyor eliyle gösteriyor ama anlamsız şeyler söyledikleri tabi, benim terliklerimi bana getirir, babasının telefonunu babasına götürür, altını değiştirince bezini alır banyoya götürür kendi. Ama konuşma konusunda bana biraz geride kaldık gibi geliyor, bu aylarda 10-20 kelime diyor bazıları, yemek yerken çizgi film izliyor başka türlü yemiyor maalesef😞 kitap okuyalım diye uğraşıyorum ama sıkılıp kaçıyor hemen, başka ne gibi dikkatini çekebilirim bilemiyorum😞