Deletedmom0099 merhaba öncelikle sizin adınıza çok sevindim🌸 benim 15 aylık kızım var taklit eder kelimelerimizi söylemeye çalışır. Gün içinde sürekli anne der gelir oyun yapmaya çalışır. Ama şu var bebeğim bu ara çok fazla TV ye bakıyor müzik bile açsak gözünü ayırmıyor. Eşime laf geçiremiyorum. Normalde ismine tek seferde bakan çocuk bu ara kaç kez sesleniyorum öyle bakıyor. Göz teması var. Bazı komutları anlıyor yerine getiriyor ama örneğin topu ver getir dediğimde anlamıyor alıyor topu yere atıyor. Ya da oyuncağını al diyince gidiyor dokunuyor o kadar. Oyuncaklarıyla oynamak istemiyor bu ara sadece dağıtıyor. Biz onunla oynayınca kızım öyle daha çok mutlu oluyor. 1 ay öncesine kadar salıncağı AVM oyuncaklarını çok severdi şimdi binmek istemiyor kucağıma atlıyor.Ve aşırı hareketli, inatçı, sinirli. Acaba uyaran eksikliği ve ya başka bir şey olabilir mi?