Ygzpri çok fazla tv ve televizyon izleyen bebeklerde meydana gelen bir durum
yeterince uyarana maruz kalamamak, tvnin verdiği tek taraflı iletişime dayalı olarak otizme benzer bulguları oluyor. ismine bakmama, göz teması kurmama, iletişim bozukluğu, konuşma geriliği gibi.
otizmden farklı olarak iyi bir eğitimle tamamen normale dönebiliyorlar