Adiyokkitabin bana otizm gibi gelmedi öyle aşırı farklı bir durumu yok. otizm olması icin takıntılı hareket, dış dünyadan kopma gibi belirtiler olması gerekir.
sinirlilik ve kızınca yere kafasını vurma çoğu çocukta var zaten. ağız burun gösterme de 1,5 yaş civarında bekleniyor genelde.
en büyük sorununuz dışarı çıkmak aslında, her gün en az 2 saat parka gitse. çocuklarla vakit geçirse, koşup enerjisini atsa bunlar düzelir diye düşünüyorum.
parmakla göstermeyi de siz çalıştırarak öğretebilirsiniz, 18 aya kadar göstermis olması beklenir.
ismine 10 seslenmenizin 7sinde dönüyorsa sorun yoktur, onlarda birşeyle uğraşırken dalabilirler her zaman bakmaması da normal