B3238 Kanat çırpma neden bağlantılı otizmle anlamadım. Kizim 2 yaşında. Cümle kuruyor, her dediğimi tekrar ediyor, sosyal bir bebek. Ama çok heyecanlı ya da mutlu olunca kanat çırpma hareketi yapıyor. Ne dusunmeliyim
Gmze34 B3238 herseyin normal olan bir cocukta sorun degil kanat cirpmasi, ismine bakmayan, tepki vermeyen cocukta sıkıntı doktor kontrolde bize de sormustu
kaansmom B3238 otizmle ilgili bilgiler okuduğumda belirtiler arasında kanat çırpmada oluyor hep ve malesef googleda insanı direk otizm yazılarına götürüyor benim oğlumdada var kanat çırpma gün içerisinde ara ara yapıyor 2 yaşında başladı yapmaya çişini yaparken akranını gördüğünde yakınlaşmaya çalışırken , heyecan durumlarında duygu durumlarında kısaca onun haricinde başka sorunumuz yok kafamı kurcaladı benimde sadece 3 yaşına giricek 26 Aralık’ta
endoplazmikretikulumiste B3238 mutlu olunca heyecanlansınlar yaparlar zaten sürekli tekrar eden hareketler biçimi aslında . Bununla ilgili yoıtube da örnek bebek videoları var oraya bakabılırsınız
Alibebek20 Adiyokkitabin bence bu anlattıklarınız ile değil psikiyatriye götürün içiniz rahatlasın terapi veya oyun grupları desteği vey ergoterapi ile alabilirsiniz belki sorunları
Alibebek20 Adiyokkitabin tv var mi varsa başka sebep aramayın hiç. Yasitlarini görmeli toprak park görmeli bolca disarida olmalı. Yani daha çok sosyallestirin çocuğun ona ihtiyacı var cunku.
Denizmooom Adiyokkitabin şu anlattıklarınız bakarak otizm demek cok zor yinede bi uzmandan yardım alın başla bir cocukla oynayıp sosyalleşmesi zaten beklenemez ama dışarıyı neden sevmiyor kötü bir sey yaşadı öı korktumu mesela bizimkide fıskıyeyle asla banyo yapmıyor korkuyor
Embeyyag06 Adiyokkitabin benim bebeğim de 19 aylık aynı şeylerü o da yapıyo hemde senin yazıklarının hepsini de ama ben hiç otizm diye şüphelenmedim
Arasbeyinannesi Sadininannesi peki bişey soracagım bizim ebde tv acık olmaz yani hele gündüzleri hiç ama aksamları haberlere bakıyoruz zaten baskada acık olmuyor oğlum pür dikkat izlemiyor ama oyun oynarken gözü kayıyordur elbet bir kaç dakikada olsa eşinle ben cok dikkatliyiz bu konuda bu kadardan birsey olur mu sizce
Dfnnr Arasbeyinannesi birinde aynı gündüzleri hiç açık olmaz akşamlarında haber ama o sırada başına oturup izlemez telefon zaten hiç yok bu etkiler mi acaba