1prenses_annesii benim oğlum 7 buçuk aylık. İlk zamanlar gece kuşu gibi gece uyanık gündüz uyurdu. Kayınvalidem de gececidir cok hoşuna giderdi. Hatta biraz da onlar yüzünden alıştı çocuk böyle. Sonra ben bi düzen oturttum gece üçte dörtte uyuyan bebeğimi akşam dokuzlara kadar cektim. Yemin ederim dünya varmış kafam rahat etti çocuk yokken o kadar misafir ağırlamışım ki bıkmışım. Misafirliğe gitmeyi de sevmem herkese diyoruz akşam 9da bizim hayat bitiyor diye 😀 gelen de olmuyor gel diyen de eşim de benim kafada. Oğlum başkasının evinde de cok uyumuyor zırt pırt çağıran görümcem çağıramıyor artık. Hayatımın en özgür zamanlarını yaşıyorum valla. Öğlen iki uzun uykusunu yapınca çıkıyoruz oğlumla 2den sonra yani. Oto koltuğunda da şekerlemesini yapıyor oh mis..
Sabahları 7de uyanır. Bu ara düzenini bozdum çocuğun ama uykumu alamayınca emzirdim iki gündür sekizde kalkıyoruz öyle olunca 10dan önce uyumuyor 🙄 tekrar yedide uyanmalara başlıcaz belki 7.30
Ses olmasın diye de televizyona Bluetooth kulaklık bağlıyoruz istediğimiz gibi takılıyoruz 😀 diğer bütün işlerde de sessiz davranıyoruz.
Ay valla oğluma aşığım ya durmak istemediğim ortamda ay bebeğim huysuzlandı ben gideyim diyorum kaçıyorum kaçamazsam emzirme bahanesiyle bir odaya girip saatlerce çıkmıyorum. Misafir almıyorum misafirliğe gitmiyorum dünya varmış vallahi.
9 9 buçuğa kadar gezeceksek geziyoruz dışarıda tamamdır yani:)
Bence sende olumlu yönden bak. Benim oğlum da derin uykuya geçene kadar sık uyanıyor sonra uyuyor güzelce