1prenses_annesii 4.5 aylık bebeğiniz var ve misafir için geç uyumasını mı istiyorsunuz? Benim ablam çocuğun uykusu bozulmasın diye 3 sene akşam 8den sonra bir yere çıkmadı benim nişanıma bile bebeğini getirmedi. Misafiri kim takar, şu an en önemli şey bebeğiniz. Tv izliyor gönderilerine bile bu kadar kızmamıştım yani. Mis gibi düzeni olan bebeğinizden şikayet ediyorsunuz nerdeyse. Akşam 7den sonra misafir kabul etmiyorum diyin herkese, sessiz bir ortam sağlayın bebeğinize. Bizimki yazın başından beri odasında uyumuyor salonda klima açık uyuyor. Mecburen o uyuyunca bizim de akşamımız bitiyor 9dan sonra. Yapacak bir şey yok.