queens Benim kızımda öyleydi katılıyordu hatta ağlarken yakın diye göderiyordum 4-5 saat duruyordu ama şimdi 19 aylık hiç ağlamıyor arkasından bay bay yapıp kapıyor kapıyı 😃 gelince çok seviniyor ama arkasındn ağlamıyor arrtık
pembehanm Ecrin2021 eger benımkıde babanneye duskun olursa benımkıde der kesın anneye degıl bana duskun dıye yenı dogdugu zaman dıkıslerden cok alamadım kucagıma kaynanam uyuturdu benım kokuma alıstı dıye bır oldu sonra ıstanbula tatıle geldım gerı dondum eve kaynanam ne zaman alsa cıglık atar oldu sadece anne kucagu ısıtyo benı yoruyo ama onda cıglık atıyoya bayılıyorum😁😁😁😁😁😁
Aycanmbenim Ecrin2021 neden kızıyorsunuz o doğru olanı yapıyor belli ki sizde öyle yapın bırakın ev dağınık kalsın telefon köşede dursun siz onu anlamaya çalışın isteklerine karşılık verin göz teması kurarak kitaplar okuyun oyunlar oynayın. Babaneyle güvenli bağ kurmuş olabilir bazı bebekler sadece anneyle kurmuyormuş. Güvenli bağlanmayı bir araştırın tabi bilginiz yoksa
Ecrin2021 AnnaKarenina_ kıskanmak değil kaynanamı sevsin ama insanlar içerisinde bana diyor annesini sevmiyor beni çok seviyor işte bana babanne demesin anne desin diyor sen isten mi çocuğun annesinden başkasına anne demeyi
Ecrin2021 kenankaan ama benim ki insanlar için beni yeriyor o yüzden rahatsız duyorum hata ilk severinde bana sen kızını sevmiyorsun dedi direk yüzüme
Ecrin2021 SeninAnnenBirMelektiYavrm benim annem öldü o yüzden bilmiyorum ama kaynanamı tanisaniz böyle konuşmazdiniz
rosesbabys Ecrin2021 benim oğlumda öyle ve bu durum aksine benim çok hoşuma gidiyor. çünkü babanneside oğluma çok değer veriyor eksik olmasın bunaldığımda alır götürür dışarı bakar yedirir içirir güzel şeyler yani🐥
Ecrin2021 rosesbabys ben yapmasın demiyorum ama insanlar içinde de bana annesinden cok beni seviyor demesin
agahtokdemir41 Ecrin2021 Benim kardeşimle aramda tam bir yaş var. Peş peşe olduğumuz için annem yetişemediğinden bana bahanem bakıyormuş ben babaneme anne diyormuşum küçükken 😁Düzelir merak etmeyin.