Ecrin2021 benim oğlum babaanneye düşkün, çünkü ben çalışırken hep o bakıyor. Bakıcı varken bile babanne evdeydi, gece aynı odada uyuyorlar, yemek yerken de yanında oyun oynarken de. Doğal olarak ona daha düşkün. Ben memnunum, kaynanam zaten yaşlı (70 yaşında) ve birçok rahatsızlığı var. Torunundan gördüğü sevgiyle çok mutlu oluyor. Gittiği yere kadar böyle sürsün. Benle de bağı gayet iyi sıkıntı yok