Berrinsoyagazi14 Ecrin2021 benim oğlumda öyleydi 2 yaşından sonra babası dışında kimsede kalmıyor bensiz . Arkamdan ağlıyor merak etmeyin büyüyünce durum tersine döner 😅
Ecrin2021 rosesbabys ben yapmasın demiyorum ama insanlar içinde de bana annesinden cok beni seviyor demesin
rosesbabys Ecrin2021 bırakın desin demekki egosunu tatmin etmek istiyor siz onun annesisiz tabikide sizi daha çok sevicek yani ben olsam daha da gazlarım valla 😂
parsoglan19 Ecrin2021 ben sizi çok iyi anlıyorum. Ben de böyle şeylere çok üzülüyorum takılıyorum. Zor bir durum kreşe gidince size daha da düşecektir. Şimdi sizi hiç ozlemedigi için bilmiyor siz olmadan ne yapacağını.