fermaninannesi ben katılmıyorum bu yazdıklarınıza anne de bir insan sonuçta,ben kızımı bir saat bırakıp yürüyüşe çıktığum zaman daha kaliteli vakit geçiriyorum çocuklarımla,keyif içinde 1 saat bırakabilirim ne var bunda vicdan yapacak sonuçta bütün gün bırakmıyoruz çalışan anneler napsın.Bu arada kötü bir annemiyim bıraktığım için bir kaç saat ,hayır tabiki herşeyi ile ilgileniyorum çocuklarımın çok şükür 🙏