Gzd_erclk size sunu söyleyim belki rahatlarsınız. Bebeğinizi tabii ki bırakmayın her zaman yanında olun. Ama cee ee oyunu var ya bebeklerin gelişimi için ebeveynleri ile bağ kurması için inanılmaz etkili bir oyun. Freud bile çalışmalarına konu edinmiş. Buradaki sey annenin kaybolması ve sonra geri gelmesi. Tıpkı kuaföre ya da hastaneye mecbur kalıp da gitmek zorunda olduğunuz yerlerden geri dönüşünüz gibi. O bir saatlik ayrılığın sonunda annesinin geri geldiğini onu bırakmadığını öğreniyor aslında. Hatta büyüdükçe o 1-2 saatlik ayrılıklarda baş etme mücadele etme kapasiteleri artıyor. Yani harika bir şey yapıyorsunuz. Tabii bilerek bırakmayın aa ben pna ayrılığı öğreteyim de demeyin, bunu hayatın doğal akışında yapmak gerek. Kuaför gibi, markete gitmek gibi vs. Hatta biraz daha büyüsğn siz geri geldiğinizdeki o mutluluğunu göreceksiniz, mutlu olacak ve oyununa devam edecek, peşinizden yas tutmayacak. Eğer hep dip dibe olursanız ayrılıklar ona ani gelir ve terk edilmiş hisseder. Rahat olun lütfen siz ne kadar rahat olursanız bebeğiniz de her şeyin okey olduğunu hisseder ve rahatlar. Bebekler biraz sünger gibi bütün hisleri duyguları çekiyor, güzel enerjilerinizi yansıtın bebişinize. Bu bilgileri kendim uydurmadım bu arada güvenebilirsiniz bana😅