Her şeyde vicdan yapıyorum. Bebeğime eşimle beraber bakıyoruz herşeyiyle ilgileniyoruz. Ama 1 saat bir kuaföre gitsem babasına bıraksam hata yapmış gibi hissediyorum. Onun yanında 2 dakika telefona baksam kötü anneyim gibi geliyor. Bu annelik vicdanı ne kadar zor bir şeymiş bunu nasıl aşıcam.. Kuaföre geldim saçlarımı kestirmeye malum hamilelikten sonra saçlarım çok dökülüyor. 1 buçuk saat oldu ağlıyormuş elim ayağım titriyor şuan onu yalnız bıraktım aç bıraktım diye.. Off 4 aylık bebeğim ve çok kötüyüm onu çok seviyorum aşamıyorum bu hassaslığımı..