Flower123 merhaba daha yeni başımıza geldi kızımın kolu dirsekten kırık dediler. Bir gün sonra kolu davul gibi şişti ve morardı. Sizdeki belirtiler neler bebeğin kolu şiştiyse kırık değil çıkıktır. Kızımın kolu dirsekten cikmis. 2 doktora gittik 2 side bilemedi en son iyi bi ortapedi doktoru bildi. Doktora gitme vaktine kadar çocuğun kolunu yazma ile göğsüne doğru bagla. Çok geçmiş olsun