Ozooo Bizim kaval kemiği kırıldı 21. Gün alçıdan çıktı şu an alçı çıkalı 8 gün oldu ilk gün hiç basmak istemedi sonra emekledi şu an binyere tutunup ayağa kalkıyor ama her iki ayağına da parmak ucuna basıyor ya da kırık olmayan ayağına tam basıyor bazen ben de eskisi gibi yürür mü diye düşünüyorum çünkü bu olay olmasaydı çoktan yürümüştü çünkü bir elinden tutup yürüyorduk beraber 😔