Lütfen bana biseyler söyleyin iki gündür kolu ağrıyodu dokundurmutody oğlum düşecek diye tutup çekmiştim sert bile değildi kendime cekisim şüphelendim doku zedelenmesidir dedim kırıkmış doktor ameliyat olması gerekebilir dedi başına gelen var mı nolursunuz birşey diyin