nilesea Ben toplu taşımaya binemiyorum. Daralıyorum, nefes alamıyorum, içimde bi kaygı oluşuyor. O yüzden öğrensem hem cocuk icin hem benim için çok iyi olur. Çünkü esim yoğun çalışıyor. İl dışına falanda gidiyor haliyle o olmayınca bisey yapamıyorum kimsedende rica edemiyorum. Bakalım inşallah öğrenirim