Bu hayatta yapmaktan keyif aldığım şeylerin başında gelir araba kullanmak.17 yıllık sürekli kullanıcıyım ve ehliyet sınavlarında sınav sorumlusuyum.Öğretmen olup atanınca köyün birine gitgel zor oluyor diye almıştım ehliyetimi.Pratik çok önemli,ilk başlarda sakin yollarda kullanırsanız yeterliliklerinizi keşfedersiniz.Sonra yavaş yavaş daha kalabalık ortamlara da girersiniz.Dikkat ve kendine güven çok önemli.Şimdiden başarılar.