zarifbirhanim Ben yarım yarım babamdan ve eşimden öğrenmeye kalktım ikisi de sinirleniyordu hemen bıraktım. Az buçuk öğrendim binip kullanmisligim var ama o kadar onu da unuttum gitti . Ehliyete bir türlü sıra gelmedi git gide de zorlaştı diyorlar evet otomatik manuel olarak ayrılıyor ama alırsam manuel alırım her türlü arabayı kullanabileyim her zaman otomatik denk gelmez sonuçta. Ama otomatik kullanırım cok daha rahat diyorlar. Ha şimdi ha sonra derken cocuk doğdu kaldı o da o kadar özeniyorum ki anlatamam herkes bunun özgürlük olduğunu söylüyor al basını git esine veya baska kimseye muhtaç kalmadan gez toz işlerini hallet mis gibi be. Hic öğrenmeye kalkismasaydim direkt kurstan öğrenirdim kafa karışıklığı olmazdı. Şimdi yarım bilgilerimle kurstan öğrendiklerim karışırsa diye de korkuyorum hic bilgin yoksa ya tamamen öğrenip gideceksin ya da hic başlamadan sıfırdan kursa yazılacaksın bence en doğrusu bu.