zarifbirhanim Ne güzel eşiniz motive ediyor. Sürekli kullandıkça elinizde alışır. İlk boş arazide kullanmıştım ben, sonra yavaş yavaş trafiğe çıktım, kısa mesafelerde ben kullanıyordum. Ya da gidişte eşim dönüşte ben kullanıyordum. Hamileliğime denk geldi, 7 aylıktan sonra stres yaparım, heyecan yaparım diye kullanmadım sonra. Şimdi tekrardan başlamak istiyorum ama fırsat olmuyor. Öğrenince o kadar rahat oluyor ki. Başlarda heyecan ve korku oluyor sonra kullandıkça o da gidiyor. Ama öğretenin de sakin olması lazım. Eşim bana öğretiyordu ama bazen yanımda çok dırdır ediyordu ayrı strese sokuyordu o zaman daha çok hata yapıyordum.
Bu arada ben alalı 10 yıl oldu, sanırım sistem değişti. Şimdi ehliyeti alırken otomatik ve manuel ayrı alınıyor sanırım. Manuel alınca ikisini birden kullanabiliyorsun, otomatik alınca sadece otomatik kullanıyorsun manuel kullanmıyorsun diye biliyorum ama doğru mu biliyorum bilmiyorum 😊 ehliyet için yazıldığınız yere sorarsınız tekrardan