NariNariKiminYari inşAllah bizimle kafa buluyorsundur😁😁😁 1 ay fırın açmamak yada aklına gelmemek ya o değilde koku da olur ya 😁😁😁 neyse doğru ise domol al bolca sık temizle , daha sonra beyaz sirke karbonat ve lapa yap onu sür en sonrada limonu 2 ye böl komple sil veeeee yine beyaz sirke ile temizleyio durula ve içiiini kurut