Sweetmama NariNariKiminYari domol var ondan alabilirsin, geceden sıkıyorsun sonra bi gece bekletiyosun sabaha siliyorsun çok memnunum ben fırını yeni gibi yapıyor
ArdenGiz NariNariKiminYari sıcaktan düşmüştür tabi 🤦🏻♀️ Ama iyi yanından düşünelim asyalılar bunları yiyor 😅
yesim345 NariNariKiminYari onun hatasını ne kadarda olsa seninde hatan war canm hatırlatman lazımdı unutuyor olması normal ama bi ay boyunca fırının kapağını acmamakta ne biliyim hiç mi bi bez suruyum demedin içine 1 yaşına girecek kızım war tutunup yuruyo dış camı silersem mutlaka içinede sürerim
NariNariKiminYari yesim345 niye eşim unutabilir ama ben unutamaz mıyım ayrıca fırının içi kullanılmadığı zamanlar tozlanmıyor fırınımın kapağıda hafif bişey değil sert kuvvet gerekiyor ki oğlum desteksiz yürüyor zaten fırının yanına gitmiyor
AnnaKarenina_ NariNariKiminYari olur mu canım erkek unutabilir sen kadınlık görevini yapıp ona yedireceksin sonra gazını fln çıkartacaksın olmaz öyle
yesim345 NariNariKiminYari NariNariKiminYari acıp kapatmasına laf etmedim içim rahat etmez diye yaparım ben dedim unutabilirsiniz ama genede ne olursa olsun insan yedin mi yada sana ayırmıstım diye soylerdi
prensveprensesannesi35 NariNariKiminYari ya istemsiz kahkaha attim kusura baknayin ahahahahhaha yani ben olsam komple atardim firini 🤣
yesim345 AnnaKarenina_ "gereksiz yorum yapmayın eger hatırlatmış olsaydı boyle sonuç almazdı zorunda değil ama onunda hatası değil
NariNariKiminYari yesim345 iyide ben ona ayırdığımı söylediğimi söyledim zaten ayrıca unutabilirsiniz diyorsunuz ama insan yedin mi diye sorar diyorsunuz arkadaşım unutmuşken nasıl yedin mi diye sorayım kafan mı iyi
NariNariKiminYari yesim345 hatırlatmak zorunda değilim ben ona ayırdığımı söyledim zaten bende ki beyinin aynısı eşimde de var çok şükür ikimiz de unutmuşuz siz eşinizi çok geri görüyorsunuz sanırım sürekli küçük çocuk gibi hatırlatma mı yapıyorsunuz
yesim345 NariNariKiminYari demek gormek lazımmış sizin duruma duşmemek için ne guzel beyniniz warki şu duruma düşmüşsünüz banane yaa sizin derdinizden ewet hatırlatırım hiçte gocunmam bilakis her ne olursa olsun yemeğini ısıtıpta onune indiririm hiçte gocunmam
Halimea NariNariKiminYari kolay gelsin cnm isiniz zor görünüyo ,😕 esinizle birlikte yapın cnm tek zorlanırsınız….
Doga_sever NariNariKiminYari off keske okumadan gecseydim postu, ürperdim hala kendi kendime iyy miyy diyorum :) tabi her insanin basina gelebilir bu tarz olaylar ama hic mi kokmadi , hic mi yemek yapmadiniz. Öff yine aklima pisen kurtlar geldi 😭
NariNariKiminYari Doga_sever koku hiç yoktu yaz olduğu için fırın yemeği de yemiyorduk oysa ki bilmeden fırında yahni yapmışım 😂