Kurabiyecanavari sizin için çok sevindim😍 bende yapmak istiyorum bu diyetiii😍 kilolu biri değilim ama emzirme döneminde çok sağlıklı beslenmedigim için yağ oranım arttı 50 kiloyum ama iyi hissetmiyorum eski kiloma 46ya düşmek istiyorum😍 önceden iki öğün yerdim meğerse bilmeden if yapıyormuşum, size bir şey sormak istiyorum, şimdi sabah uyanınca kahve içiyor ya da akşamları kahve içiyorsunuz ya serbest olarak, emzirirken o kafein bebeği etkiler mi? Sabah ilk olarak sade kahve içsem öğleden sonra bebeğim huzursuz olabilir, ya da akşamları içsem gece huzursuz olabilir, siz böyle bir şey deneyimlediniz mi?