Kızlar yıllatca diyet yaptım hep 3 al 5 ver sonra yine al döngüsü şeklindeydi. 5 kilo fazlam için 10 yıldır diyet yapa yapa 15 kilo fazlam oldu. 1 serbest günümde bozunca bir daha başlamıyordum. Hep diyetisyenle ilerledim bu arada. Sonra arkadaşlarım if yaptı ben de emzirirken olur mu diye araştırdım, youtubeda gizem erbirer kanalına denk geldim (bu arada uyku, beslenme vs açısından da efsane bir kanaldır). Baktım açık açık anlatıypr emzirirken kaç aydan sonra vs başlanabileceğini. Çocuk doktoruma ve diyetisyenime de danışıp başladım. Sabah uyanınca (7 civarı kalkıyorum) sade filtre kahve içtim, 12:00 de kahvaltımı yaptım, akşam da max 20:00 de yemeğimi bitirdim. 20:00-12:00 arası sade kahve, çay, su, soda harici her şey yasak. Yani 16 saat açlık, 8 saat tokluk biliyorsunuzdur if’i zaten. Ama ben mucizeye çok şaşırdım herkese söylüyorum çevremde kilo problemi olan. Kahvaltımı ekmekle yaptım, tatlı dondurma vs istiyosa canım yedim haftanın 3-4 günü. Ama kesinlikle o 8 saatin içinde yedim. Motivasyon da şu oluyor bozmamak için canım bir şey çekince tamam yarın yersin dedim kendime akşamları. Açlık abartmıyorum 3 gün sürüyor. 4.gün eğer yerseniz rahatsız olursunuz öyle diyim. Mucize bir şekilde inceldim bebekten önce bile bu kadar zayıf olmamıştım 10 senedir. Bu arada insilün direnciniz vardır, tiroid probleminiz vardır vs körü körüne başlamayın. Benim gibi kan tahlilinizi diyetisyeninize verin, emziriyorsanız çocuk doktorunuza danışın öyle başlayın. Su bol içtiğim için zaten sütle alakalı bir sıkıntı yaşamadım. 3-4 lt su benim zaten rutinim. Böyle.. Anlatmak istedim birisine bir faydası olur, moral olur diye. Sağlıkla kalın🌸