yigitberil cok gecmiş olsun allah şifa versin. Belirtileri nelerdi bebeğinizin 3 gundur oglumun ateşi dusmuyor ilacla dusuyor gibi oluyor anında tekrar yukseliyor 39.9 u gorduk serum takıldı nefes almakta zorlanıyor iki kez acile gittik normal diyorlar testte almıyorlar aynı, sekilde kızımın da bugun 4.gunu 39 a kadar cıkıyor ateşi