yigitberil bende anlamıyorum ates dusurucu ile Bile atesini 37 bucuga kadar dusuruyım direncli bi ates var buyuk olan bogazın agrıyor dşye aglıyor yemiyor iştah yok kucugu agzını bile acmıyor yemeklere 😒 testte yapmıyorlar ama kesin korona oldular diyorum ben boyle ates hlc yasamadım