Elisa34 diş ateşi yüksek olmaz diyenlere sakın inanma bu saçmalık bizede öyle dediler 39 oldu ateşi dışten hiç supelenmedik çok bilmişlerin lafına inandık bebegimin ağzına parmağımı goturdugumde ağzının içi yanıyordu meğersem diştenmis. Eğer dışten değilse limon u sıkıp içine çok az tuz atıp ocakta ılık bebeğin ayak tabanına sur çorap giydir 3 saate düşer geçmiş olsun