ballibadem ben de Budizz kullanıyorum doğduğundan beri başta sesi içindi. Sonra ses mekanizmasını çıkardım. 22 aylık şu an ve her yerde elinde. Yenisini de aldım kirlendiğini yıkamak için ama eskisini o kadar benimsedi ısıra ısıra kokusunu sindirdi ki yenisini kabul etmiyor 😂 küçük bir ayıcık da iş görür o boylarda yani. Ama ne alırsanız alın yedek alacağınız bir şey olsun ben yedeği çok geç aldığım için eskisini çok iyi ayırt edip almıyor diğerini.