ballibadem valla canım ben günah olduğu için yapmadım uyku arkadaşı. Kitapta okumuştum. Çocuklarınız huzursuz uyurlar diyor odalarında yüzü olan oyuncaklar bulundurmayın diyo yada kapatın yüzlerini diyor. Korkutuyolarmış. Ve gerçekten öyle. Kızımınn odasında ne fotoğraf ne oyuncak 1 tane bişeyi yoktur. Bir keresinde ayıcık unutmuşuz öyle uyudu ve ağlayarak uyandı ve hiç uyumadı bence sizde araştırın derim