Maysakusunannesi Burcubuse26 Allah kolaylk versn bende bana aşırı yapışık uyuyor dye aldım 😍işe yaradı
Burcubuse26 Maysakusunannesi dün hatta lcwda gördüm yeni bir uyku arkadası alsammi die 🤣 bilemedim emin olamadım bizde yapışığız 😍 bakalım nasıl olcak bilmiyorum bende🤣
Berilsmom13 ballibadem 2 aylıktan beri kullanıyoruz oioi çok memnunum kızım 9 aylık ona sarılıp uyuyor :)
Demirbey07 Budizz aldım asla benimsemedi çünkü tutamıyor oynayamıyor ağır kaçıyor bence bebek için. Ebebekten babyjem in uyku arkadaşını aldım onu çok sevdi sarılıyor oynuyor bez parçası gibi hafif bişey yıkaması da kolay at makineye tamam 👍🏻
nelmali ballibadem dogdugundan beri hep nohut battaniyesiyle uyudu benimki uyku arkadaşı ayısı var ama umrunda değil her an her yerde battaniye yanında 45 derece sıcaklıkta bile onsuz yapamıyor İyi yanı emziği ve battaniyesi yanındayken uyku sorunu yaşamaması
Aloneeee ballibadem Doğduğundan beri hep yatağında bir yerlerine temas edecek şekildeydi. Başta kendinden büyüktü ama şimdi oğlum 10 aylık oldu 😂 onsuz uyumuyoruz
Tugceden34 Merhaba oğlum 13 aylık alistirabilir miyim şuanda bir uyku arkadaşı olarak amigurumi ayıcık koydum yatağına ama pek etkisi yok gibi? Değiştirsem mi acaba başka birşey mi koysam
Smgesmge 3yasakadarsifirekran biz de doğduğundan itibaren bunu kullanmaya başladık. Daha hiç sallamadım çocuğu müzikle ve titreşimle uyuyakalıyor🤭
Edaekincioglu Bende budiz kullanıyorum 3 ayından bu yana 9 aylığız ve hala elektrik süpürgesi sesi hoşuna gidiyor bazen onunla uyumak istiyor bazen sesi olmadan uyuyor takılıyor gönlünce😀
Rainnnn ballibadem ilk zaman amigurumi örgü annem alıştı baya 40 günlükten 5 aya kadar beraber uyudu ama sonra onla oynamaya başladı diye ayırdım uykusu dağılıyordu
CerenKurt9 ballibadem valla ben hic oyle bise kullanmadim kendi kendine pelus battaniyesini uyku arkadasi edindi asla onsuz uyumaz su yaz sicaklarinda bile pelus battaniyesini koklaya koklaya uyuyo🫠🥲
Mavisali ballibadem ben oğluma 6 aylıkken tavşan alacaktım pahalıydı alamadım 7 ayda şirinbaba oyuncağı aldım şimdi onunla uyuyor 9 aylık oldu şuan ve çok seviyor.
meltmsenturk Oznur_0708 Budizzz bizde de var yatağında duruyor hep nasıl alıştırdınız uyurken kollarının arasına mı koyuyorsunuz Ben dışarı çıkarken de puseta takıyorum uyusun diye daha 50 günlüğüz a
F2411 Bizimki hiçbir şeyi beğenmiyor 5 aylık. Nasıl alıştırıcam bilmiyorum. Budizz sevmedi müslin sevmedi
Nur1818 F2411 benimkide aynı küçük bir yastık var elyaf bazen onLa uyur işte oda sayılı kendi kendine bakmisim o yastıkla uyumuş şaşırırım hatta sonra nazarım değiyor bida uyumaz onla 😁 minik elyaf bir yastık deneyin yumuşak ya dokunmak hoşlarına gidiyor bnce