ballibadem ben doğduğu günden bu yana (4 aylığız çok şükür) uyku arkadaşını yanından hiç ayırmadım sadece uyuyacağı zamanlar verdim ve geceleri sütyenimin altına geçirip uyudum ki kokum da bulaşsın. Ürün H&M müslin uyku arkadaşı diye geçiyor ancak şimdi baktım da stok yok, ben çok memnun kalmıştım ve öneriyorum..