Acemianne26 Denizanasi92 bende uyku arkadaşı almak istiyorum, uykuya geçişte bir kaç kez emzik almış ama sevmemisti çokta bende ustelemedim, acaba dediğiniz gibi alsam kullanır mı ki emziğini 🥲 tabi bizimki 6 aya yanaştı
Denizanasi92 Acemianne26 kesin bir şey diyemem ama aventi sadece ilk doğduğunda emdi bibs wee kiraz uçlu ne varsa denemiştim ne versek fırlatıyordu bir tek bunu emdi. Şimdi ben emziğini ayrı aldım normal zamanda da emmiyor ama dışarıdayken falan uyuturken emiyor çok işime yaradı
Esdoel ballibadem kızımın bı bebeği var hala onunla uyur 5 yaşında. 😂 Oğlumda benim şalımla uyuyor 3 aylığından beri şuan oda 2 buçuk yaşında 😂