Selamlar :) Biz kızım 8-9 aylıkken yazlığa gitmiştik o zaman yürüyemiyordu. Yazlık, bebekle pek tatil gibi olmuyor. Ev değiştirmek gibi.. Oraya düşmesin, buraya vurmasın filan.. Bu sene Narcia diye bir hotele gittik kızım 17-18 aylıkken. Yürüyordu, rahat ettik. Hotel çocuklara yönelik, genelde çocuklu aileler geliyor zaten. Mama sandalyesi var, yemekler dışında da sürekli eline verebileceğin yiyecekler var (pizza/pide/karpuz vs). Oyun parkı, çocuk havuzu, akşam animasyon.. Bir de yaşıtlarını görünce heves ediyorlar.. O kadar keyifliydi ki anlatamam. Bebek arabasını mutlaka götür, odaya gidip emzirip uyutup, bebek arabasını havuzun oraya koyup biz kayaltan kayıp yüzerken o uyuyordu.. Rüya gibi geçti 💕 Akşamları da top havuzu var ücretsiz, mini discodan sonra orada yorup, arabaya atıp yürüyüşe çokıyorduk, arabasında uyuyakalıyordu.. Yanına alacakların çok önemli, doğru planlama ile süper tatil mümkün 😍😍