selinkp Otel Narcia Resort Side, mükemmel bir hotel değil belki ama güzel yanı herkes çocuklu olunca kimse kimseyi üzmüyor, herkes halden anlıyor, çocuk da çocukları görünce mutlu oluyor. Biz de siz gibi eşim-ben-kızımız gittik 💕 Tabii ki eski tatiller gibi olmuyor ne de olsa artık çocukluyuz, evet insan istiyor ki biri çocuğa baksa da biz de kafamıza göre yaşasak ama bebişlerimizin de bu günleri geri gelmeyecek, böyle de ayrı keyifli oluyor ☺️ Sizinki kaç aylık?