selinkp Kardeşim 1 yaşındayken gitmiştik annemler odaya ek tek kişilik yatak isteyip çift kişilikle birleştirmişler öyle yatmışlardı, Öğleden sonra denize havuza gittik hep öncesinde kapalı havuzdalardı kumun çok sıcak olmadığı yerlerde kendi oynar bir kez yer muhtemelen sonra yemez 😀 Denizde zaten çok çabuk uyuyorlar 😀 Bizim güzel geçmişti ama henüz yürümüyordu kardeşim sizinkide güzel geçer İnşallah