Almondeyed Bebeklerin ağlaması iyidir derler ben de topuk kanı alırken ağlıyor diye üzülmüştüm hemşire benim çocuğum bronşit oldu doktor hiç aglatmadiniz mi cigerleri çok zayıf demişti dedi
Denizvepasa Bercestee aynı şeyi hemşire benim bebeğim için de söylemişti birak biraz ağlasın ciğerleri açılır diye.
Reyhanasya Bercestee doktorlar genelde bebekleri annelerin çok benimsediğini düşünüyor bizşm doktorumuz da bana çok üstüne üştüğün için bu çocuk geç emekler demişti size de o anlamda demiş olabilir
secoz Bercestee kaç aylık bebeğin benim kızım da öyleydi ağlamak ne bilmezdi mızırdanırdı ta ki 7. Ayı geçene kadar 😂 şuan 8buçuk aylık elinden bişeyi algım gözünden yaş gelerek ağlıyor 😂 verince hemen o ağlama geçiyor 😂😂😂😂 yalandan göz yaşı döküyor resmen. Takma kafana öyle bi ağlayacak ki yeterki ağlamasın diye her istediğini yapacaksın 🤣🤣
Bercestee Bebegimm1 Sabırsızlıkla bekliyorum o günleri😇bizim üst kat komşu geçen gün oğlumun sesini duymuş. Ya 6 aydın ilk kez sesini duydum bebişin diyor 😬
Reyhanasya Bercestee ewt 10 aylıkkn daha erkn emekleyecek gibi sinyaller veriyordu bn düşer die biraz korumacı olunca doktorun dediği gibi oldu
Umutaras Bercestee bebeğin ağlaması ciğer gelişimi için faydalıydı sanırım ama tıbbi bir dayanağı varmı bilemedim 🤷♀️
Nohutannesi gokkusagitozu hadi ya. Su an kendi mi çok kötü hissettim. Benim oğlum da bizim 4. Ama yaşayan tek çocuğumuz. Ondan düşse ağlasa falan dünya durur benim için. Hatta bazen benim tepkimden dolayı sanırım, bir yere çarpsa bana bakıp gülüyor☹️Suan siz söyleyince farkettim ve üzüldüm. Kendime çeki düzen verip ağlamanın da bir duygu olduğunu kabul etmeliyim.
gokkusagitozu Nohutannesi yani ben kendi yaşadığım durumu anlattım herkeste aynı olacak diye bir durum yok tabiki ama bence çocuklar ağlaması gerektiği zaman ağlamalı da büyük kızım üç yaşında benim her duyguyu yaşamasını sağlıyorum yani düştüğünde mesela bir şey yok felan dememek lazımmış bir uzmandan öğrendiğime göre. Acıyı üzüntüyü de mutluluk kadar tatmalılar diyordu.
Melisfeyzaninannesi1_ Bercestee Bildiğim kadarıyla ağlasın ciğerleri açılsın kısmı yanlış sdce doğduğunda ağlaması açıyormuş ciğerleri 🙈
Farahzeynep Bercestee evet çocukların ağlamak ihtiyaçlarıymış, ağlayarak streslerini atarlarmış, bu nedenle aslında ağlamaları kötü bişey değil, tabii katılacak kadar da ağlamaması lazım 😂
Kbr_alp Bercestee benim çocuğum 6 aylık benim çocuğumda bilmiyo ağlamayı 😂 ben kendim diyorum ağlamayı bilmiyo 🤤 e çok ağlak değilse bizim suçumuz mu Allah’ım ya 😂
gokkusagitozu Zlm 🤷 evet akla gelmez aslında ama hiç ağlamayınca nasıl ağlanır bilmiyor vücut gerçekten 😒 bende öyle oluyor yani