Nohutannesi yani ben kendi yaşadığım durumu anlattım herkeste aynı olacak diye bir durum yok tabiki ama bence çocuklar ağlaması gerektiği zaman ağlamalı da büyük kızım üç yaşında benim her duyguyu yaşamasını sağlıyorum yani düştüğünde mesela bir şey yok felan dememek lazımmış bir uzmandan öğrendiğime göre. Acıyı üzüntüyü de mutluluk kadar tatmalılar diyordu.