Kızlar öncelikle durumu daha net anlatabilmek için ufak bi dipnot:
(Benim bebeğim çok ortalığı yıkacak şekilde ağlamaz, sakin mizaçlı bir bebek ve ağlamasıda mızırdanma şeklindedir)
Bugün doktor kontrolümüz vardı , bebeğim yeni sünnet oldu huzursuz , doktorda da mızırdandı biraz. Sonra doktorum dediki sen bu çocuğu hiç ağlatmıyor musun, bu çocuk ağlamak nasıl bir şey bilmiyor dedi😳Çok garipsedim kızlar , cümleyi kafamda oturtamadım hiç.ben mi gereksiz kurcalıyorum kafamı acaba?🙄