Deletedmom_5 cikolatahurma Aslında korkulcak bişey yok sadece biraz kasiniyo. Bende 8-9 yaslarinda cikarmistim iyi hatirliyorum kasiniyodu sadece.
Esilam1712 Bu sıralar uyuz hastalığı yaygınlaştı bi arkadaşın bebeği de böyle oldu uzman bi doktora daha götürün derim
Feyzagkgz cikolatahurma aile hekimine ya da dermatologa gidin . Mantar, alerji vs olabilir. Ama isilik böyle olmaz sallamış sizi resmen.
cikolatahurma Feyzagkgz evet malesefki sallamış bugün başka doktora gittik el ayak hastalığı dedi isilikle uzaktan yakından alakası yok dedi ilaç verdi 1 haftaya kadar geçer dedi bakalım
Meltemiviyo Zytex ve aerius kullanmıştık biz de bu şekilde çıkmıştı ama en fayda eden şey pamuğu suya bandırıp üzerlerine tampon şeklinde sürmek iyi gelmişti . Sizde su sürün devamlı
nagis55 cikolatahurma alerjik olsa ağız çevresinden başlayıp vücuda yayılıyor. Ben isiliğe de benzetemedim.
Arya- cikolatahurma yaaa bende sabahtan beri arıyorum oğlumun sırtında 3 göbeğinde 3 adet sivilce ama ne biliyim çözemiyorum deli oldum koştur koştur doktora gittim yumuşak sigil dedi de sigil et parçası bildiğim kadarıyla ama aynı sizinki gibi ya kafayı yedim ne dir yarın acile götürmeyi düşünüyorum
cikolatahurma Arya- el ayak hastalığı dedi acile götürmüştüm bizi takmadan isilik demişti bu doktora götürdük kadın görür görmez dedi bu kesinlikle isilik değil ne isiliği
Kayrabebek Altıncı hastalık yaşadık yüksek ateş yapıyor mutlaka sonradan döküntüler başlıyor alerji içi su dolu olmaz zannetmiyorum kızımda da var çünkü el ayak hastalığı olabilir
cikolatahurma Kayrabebek evet götürdük doktor dedi el ayak hastalığı şu sıralar salgını var peki neyden nasıl bulaşıyor acaba memeleketen döndüğümüz gün oldu
Gnlyae cikolatahurma ben su çiçegine benzettim fakat en iyisini doktorlar bilir tabiki içi sulu çünkü
cikolatahurma Gnlyae su çiçeği el ve ayakta çıkıyormuş doktor dedi o yüzden bu su çiçeği değilmiş ama çok benziyorlar dedi
Deletedmom_8 cikolatahurma ya çok geçmiş olsun, dün sabah bi buyandım benim de karnınım üstü böyle olmuş daha içli hatta. Anlamadım bende ⅔ gün bekleyip doktora gideceğim.
Deletedmom_8 Birbebekkkbircicek evet çok değil ama böyle tatlı tatlı yanma. Ben ilk böcek ısırdı diye düşündüm ama öyle değil böyle dışarıdan elimle dokunduğum zaman kuru kaşıdığımda sulu ve yanıyor. Kaşıdıkça da çoğalıyor. Buz koydum biraz ben sen bebeğine su koyabilirsin biraz rahatlar
Yigitahmedim cikolatahurma isilige benzemiyor, alerjiye de benzemiyor. 6. Hastalık olabilir ne kdrlik bebeğiniz? Oğlum geçirmişti ama ateşte yapmıştı onda fakat bu kdr döküntü yoktu
cikolatahurma Yigitahmedim ateş yok şükür doktorda el ayak hastalığı dedi şu sıra yaygın çocuklarda kendiliğinden geçer dedi bir kaç ilaç verdi kurumaya başlamış bile bugün farkettim
1ayse-devrim cikolatahurma aynı durumu 3 aydır aralıklarla yaşıyoruz 2 farklı cildiyle 1 çocuk dr isilik derin tipi dedi kesinlikle kalın giydirme dedi