cikolatahurma Feyzagkgz evet malesefki sallamış bugün başka doktora gittik el ayak hastalığı dedi isilikle uzaktan yakından alakası yok dedi ilaç verdi 1 haftaya kadar geçer dedi bakalım
cikolatahurma ybk2019 evet gittik şu ara salgın varmış el ayak hastalığı entere virüsmü ne dedi doktor 1 hafta sürüyormuş ilaç verdi kurumaya başlamış zaten ilaçsızda geçebiliyormul rahatlasın diye verdi
BilalCivan cikolatahurma oglda böyle.oldu biliyor musunuz sadece dizlerinde ve kollarinda var bende doktora gideceğim