cikolatahurma oğlum 3 aylıkken olmuştu böyle bizimde bende isilik yada enfeksiyon sanmıştım ama böyle sivilce gibi içi suluydu hemen doktora götürdük doktorumuz sıcaktan olduğunu kesinlikle kalın giydirmemem gerektiğini oda sıcaklığı en fazla 24° olmalı demişti ozaman kış ayıydı tabi biz üşümesin diye fazla ısıtmışız giydirmişiz ama şuan da malum havalar çok sıcak sıcaktan olabilirmi acaba bunun aynısıydı çünkü bol bol yıkayın serin ortam da dursun belki krem kullanmanız da gerekebilir sizin biraz yayılmış gibi bizim tek tük dü vücudun her bölgesinde var dı ama.