Piiiiiinaar 2 aylık bir bebek söz konusu değil mi? Onun annesinin memesinden başka bildiği, huzur bulduğu, rahatladığı hiçbir yer yok. Emecek, saatlerce. Bakın bu lohusalık olayı çok abartılıyor gerçekten. Kimse bize anne olunca kesintisiz uyku, rahat bir hayat, temiz bir ev vaat etmedi. Bunları göze alarak evlat sahibi olmuşuzdur öyle değil mi? Benim oğlum 16 aylık her gece 20 kere uyanır abartısız. Uykuya geçişi kolay ama sabaha kadar o kadar sık uyanır ki meme bağımlılığı yüzünden, keşke hiç uyumasa belki daha kolay olur derim bazen. Ama emmesin ya yeter bıktım demem asla. Daha 2 aylık, diş döneminde bebekler anneyi emzik gibi kullanıyor. Ağlamak, huzursuzluk ve ciddi uykusuzluk da cabası. Şimdiden böyle düşünürseniz çok zorlanırsınız. Bu süreci kabullenin ve kızınızın sakinleşmesi için farklı yollar deneyin. Ayrıca hava çok sıcak lütfen cam kapı da açın yani, cereyanda kalmadığı sürece bir şey olmaz bebeğinize.