yuhumgeliy neden ya neden siz aklınızdan bir kere bile geçirmedeniz diye süper bir anne, aklından geçiren kötü bir annemi oluyor. Biraz empati ya , herkes herşeyi severek yapmak zorunda asla değil. Annelik bu dayatmalar değil. Annelik sadece bebeğini koşulsuz sevmek bu kadar. Emzirmek değil, altını severek değiştirmek değil, uykusuz kalmayı sevmek değil. Annelik zor ve hayıflanmak zorlandığını belirtmek çok normal çooook normal