Piiiiiinaar sıcaktan siz bunalıyorsanız bebek napsın. Bu havada cam pencere açın hem kendinize hem bebise eziyet etmeyin.
Kızım 21 aylık olacak. Bazen bende sıkılıyorum çünkü emerek uyuyor, 20 30 40 dakika yatakta onunla kalıyorum. Artık yatak odası basıyor beni. Uyumayacaksa bile yatak odasından başka bir yerde emmek istemiyor illa götürüyor beni. Oynamak istiyor, yalnız kalmak istiyor. Onu da anlıyorum. Sinirlenmiyorum ama sadece sıkılıyorum.
Sizde memeyi bıraksa da şu işimi halletsem düşüncesi var galiba. Boşverin. Ev işi biten bir şey değil sonuçta ama yavrunuzun bebekliği, süt zamanı bir yerde bitip gidecek. Evi, yuvası, güvendiği, karnının doyduğu en güzel yer sizin kucaginiz, memeniz. Kendinizi strese sokmayın. 🎀